Zwracając uwagę na badanie omnibusowe zauważyć można, że jest to komfortowa metoda badawcza zarówno dla zlecającego badanie, jak i respondentów. Zlecający badanie przy...
Planujesz poszerzyć rynek zbytu lub dokonać dywersyfikacji katalogu usług? Chcesz dokonać zmian, które zwiększyłyby satysfakcję klientów, a w konsekwencji ich skłonność...
Zyski Twojej firmy są w głównej mierze uzależnione od poziomu satysfakcji klientów. Jeżeli nie będą oni zadowoleni z jakości samych produktów lub usług, wówczas...
Badania przeprowadzane drogą internetową pozwalają na zapewnienie ankietowanemu komfortu, gdyż to właśnie on decyduje kiedy i gdzie chce poddać się badaniu. Pozwala to na otrzymanie...
Technologizacja życia wpłynęła na wzrost popularności, jak i jakości przeprowadzania badań on-line. Co prawda same badania nie są w stanie zapewnić sukcesu, ale umiejętne ich wykorzystanie...
2017-10-11
Satysfakcję klientów bada się za pomocą takich wskaźników jak: CSI, ACSI, EPSI, a lojalność z wykorzystaniem wskaźników, które zakładają już satysfakcję...